Ariana | WS | Blogger | X X

sobota, 3 listopada 2018

Soulless - T.M. Frazier

Tytuł : Soulless
Tytuł oryginalny : Soulless 
Autor : T.M. Frazier 
Cykl : King 
Tom : 4
Wydawnictwo : Kobiece 
Data wydania : 23.08.2018
Liczba stron : 304
Egzemplarz : recenzencki 

" Bear siedzi w więzieniu za przestępstwo, którego nie popełnił. Ucieczka jest jedyną rzeczą, o jakiej marzy przystojny i niebezpieczny motocyklista. Wie, że musi się wydostać z więzienia, bo jego ukochana jest tam, gdzie nie może jej chronić. Thia ukrywa się, pozostając pod opieką przyjaciół Beara. Stara się być cierpliwa i czekać, ale miesiące bez kontaktu z nim są jak tortura. Nadszedł czas, by zawalczyć o powrót ukochanego mężczyzny. Jedynym sposobem na przetrwanie tych dwojga będzie pójście na wojnę z Choppem, niebezpiecznym przywódcą gangu motocyklowego. "

„Soulless „to już czwarty tom serii The King autorstwa T.M. Frazier. Bardzo wyczekiwałam na tę książkę, wiec jak tylko się pojawiła na polskim rynku, od razu zapragnęłam ją przeczytać. Z pomocą przyszło mi wydawnictwo Kobiece, które wysłało mi mój egzemplarz. Czy ten tom sprostał moim oczekiwaniom ? Czy nadal kocham tę serię ?

Bear trafił do więzienia. Jednak nie ma tam spokoju, gdyż za murami czyhają na niego jego dawni bracia z klub. Tia martwi się o ukochanego i chce zrobić wszystko, aby mu pomóc. Ładuje się przez to w nie małe problemy, jednak przyjaciele Abla szybko ratują ją z opresji, a on sam w końcu może przytulić ukochaną. 

W tej części dzieje się naprawdę wiele. Zostaje wyjaśnionych naprawdę dużo wątków, które były poruszane w całej tej serii. Pokochałam Abla tak samo, jak Kinga, jednak to na piąty tom czekam z zapartym tchem. Bowiem historia, jaka będzie opowiadać to coś, o czym nie śmiałam marzyć. Mam nadzieje, że autorka utrzyma poziom i nie zawiedzie czytelników.


"Poprosił mnie o najgorszą rzecz. Bym zaczekała. Równie dobrze mógł mnie poprosić, bym siedziała spokojnie, gdy ktoś będzie mi wyrywał paznokcie pęsetą, bo czekanie było równie bolesną torturą."


10 komentarzy:

  1. Nie dla mnie książka ale ...coś dla mojej przyjaciółki a święta blisko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że przyjaciółce się spodobał prezent ;)

      Usuń
  2. Niby książki nie ocenia się po okładce - ale ta okładka robi wrażenie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nigdy mnie nie ciągnie zbytnio do tego typu powieści :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie sądzę, żeby ta seria była dla mnie, ale słyszałam jak koleżanki się zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat ten gatunek musi mieć w sobie to coś, bym się nim zainteresowała. Niestety, w przypadku tej serii nic takiego nie znalazłam. Także podziękuję. :)

    OdpowiedzUsuń