Ariana | WS | Blogger | X X

środa, 14 listopada 2018

Nasze miejsce na ziemi - J. Daniels

Tytuł : Nasze miejsce na ziemi 
Tytuł oryginalny : Where We Belong 
Autor : J. Daniels 
Cykl : Alabama Summer 
Tom : 4
Wydawnictwo : Edipresse 
Data wydania : 04.07.2018
Liczba stron : 200
Egzemplarz : recenzencki 

Mii i Benowi tylko jedna rzecz stoi drodze wspólnych intymnych chwil - rodzicielstwo. Z dwójką ciekawskich małych chłopców, którzy eksplorują cały dom, Ben i Mia muszą uciekać się do przeróżnych sposobów, by pobyć choć chwilę tylko we dwoje. "

" Nasze miejsce na ziemi " to już czwarty tom serii Alabama Summer. Ta książeczka ma niespełna 200 stron i znowu wracamy do Mii i Bena, których poznaliśmy w pierwszym tomie. Jeśli jeszcze jakimś cudem nie znacie tej serii, to szybko nadrabiajcie, bo warto. 

Ben i Miia są małżeństwem i mają dwójkę wspaniałych dzieci, są bardzo szczęśliwi, jednak nie mają czasu, aby spędzić kilka romantycznych chwil. Dlatego muszą uciekać się do wielu dziwnych pomysłu, aby spędzić kilka intymnych chwil. Jednak nie tylko to jest problemem naszej pary, pojawia się była partnerka Bena, która chce spędzać z synem czas. Czy małżeństwo poradzi sobie z ciągłą presją ? 

Sama książka nie wnosi w serię nic nowego. Jednak cieszę się, że po takiej przerwie dowiedziałam się, co słychać u Mii i Bena. Miło widzieć, że nadal są szczęśliwi i mocno w sobie zakochani. Oczywiście nie zabraknie również innych bohaterów, których bardzo lubię oraz tych, co dopiero poznałam. W styczniu wychodzi już 5 tom tej serii, na który nie mogę się doczekać. A wy lubicie gorące romanse ?


8 komentarzy:

  1. Romanse czytam rzadko. Nie czytałam pierwszego tomu. Napisałaś że była parrnerka Bena, która chce spędzić z synem czas. Czyli z dwójki dzieci jest tylko jedno Mini bo chyba nie zrozumiałam :) Chyba musiałabym zacząć od początku aby połapać się, o co chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W ogóle nie słyszałam o tej serii, to raczej nie moje klimaty, może jak będę kiedyś wybierała się w długą podróż pociągiem to zerknę na tą pozycję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś ta książka niespecjalnie do mnie przemówiła, a tym bardziej, że żeby ją w jakikolwiek sposób lepiej ogarnąć, musiałabym przeczytać poprzednie tomy, a jakoś mi się to nie uśmiecha. Także podziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozważałam lekturę, ale o serii dowiedziałam się przy którymś tomie z kolei i już nie wracałam ;/ może nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń