Ariana | WS | Blogger | X X

sobota, 14 maja 2016

Audiobook #2 - O czym szumią wierzby Kenneth Grahame

Tytuł : O czym szumią wierzby 
Autor : Kenneth Grahame 
Czyta : Krzysztof Tyniec 
Wydawnictwo : Biblioteka Akustyczna
Czas słuchania : 8 godzin 


Wiosenny ruch panował tam w górze i w ziemi otaczającej Kreta: cudowny duch niepokoju i tęsknoty przenikał nawet do jego ciemnego, niskiego domku. Nic też dziwnego, że rzucił nagle pędzel i wykrzyknął:
- Nudziarstwo! A niech tam! Pal licho wiosenne porządki! – Po czym wybiegł z domu, zapominając nawet wziąć palto.


Opowieść o przygodach poczciwego Kreta, dzielnego Szczura, rozważnego Borsuka oraz bardzo niesfornego Ropucha, który siebie i swoich przyjaciół pakuje w coraz to nowe kłopoty. Zabawne, czasami wzruszające historie o prawdziwej przyjaźni, odwadze i potędze marzeń zabiorą Cię w podróż do krainy szumiących wierzb.
KENNETH GRAHAME (1859-1932) – brytyjski ekonomista i pisarz pochodzenia szkockiego. O czym szumią wierzby to najsłynniejsza, a zarazem jego ostatnia książka. Na jej podstawie powstały liczne filmy i seriale telewizyjne. Grahame napisał ją dla syna. Po jego tragicznej śmierci autor zarzucił całkowicie twórczość literacką i nigdy już niczego nie napisał. " 
Jak wam pisałam niedawno postanowiłam od czasu do czasu posłuchać książki czytanej. I tak też było tym razem gdyż jechałam w  długą podróż i właśnie ta książka umiliła mi jazdę która trwała prawie 9 godzin. 
O czym szumią wierzby czytałam jak byłam o wiele wiele mniejsza i kiedyś kompletnie nie przypadła mi do gustu. Gdy słuchałam jej teraz gdy trochę już wyrosłam muszę powiedzieć , że książka jest warta przeczytania w każdej formie od papierowej po czytaną. 
O czym pokrótce jest ta książka ? Opowiada ona o czwórce przyjaciół. Poznajemy Kreta , Ropuchę , Szczura a nawet Borsuka. Zapoznajemy się z ich przygodami i rozterkami życiowymi. Jest dużo śmiechu i zabawy , ale również jest kilka historii smutnych. 
Książka jest bardzo dobrze napisana. Łatwo się ją przyswaja i muszę powiedzieć , że przyjemna na podróże gdyż zapada w pamięć ale nie daje nam dużo do myślenia. Książka nie tylko bawi ale i uczy. Jest przyjaźń , odmienność charakterów ale i wiele innych rzeczy które na dobre zapadną nam w pamięć 
Jak najbardziej polecam zapoznać się z tą pozycją. Za możliwość przesłuchania dziękuje wydawnictwu !



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz