Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 10 maja 2016

Nigdy cię nie zapomniałam - Marta W. Staniszewska

Tytuł : Nigdy cię nie zapomniałam 
Autor : Marta W. Staniszewska 
Seria : Nigdy ...
Tom : 1
Data wydania : 22 sierpnia 2014
Wydawnictwo : Psychoskok
Liczba stron : 312

" Podobno romanse są najczęściej czytaną przez kobiety literaturą w Polsce. Według badań sześćdziesiąt trzy procent czytelniczek romansów w naszym kraju ma średnie i wyższe wykształcenie i czytają dwa razy więcej książek rocznie, niż przeciętny czytelnik literatury. To informacja, która z pewnością cieszy wydawców literatury z tego segmentu. Nakładem wydawnictwa Psychoskok ukazała się powieść „Nigdy cię nie zapomniałam” Marty W. Staniszewskiej, która wpisuje się w kanon romansu, jako gatunku literackiego. Tematem powieści Marty Staniszewskiej jest nasycona namiętnością, erotyzmem, miłość. Miłość, której przebieg jest pełen zawikłań, intryg i niebezpiecznych zbiegów okoliczności. Na szczęście miłość zawsze zwycięża. Tak też jest w powieści „Nigdy cię nie zapomniałam”. I chyba nikomu nie przeszkadza, że to wyższe uczucie sprowadzone jest głównie do pożądania i wymiany płynów ustrojowych. Czyta się dobrze, chwilami z wypiekami na twarzy. "

Książkę dostałam od wydawnictwa Psychoskok i niestety jest tylko w wersji elektronicznej. Ostatnio nie mam czasu siedzieć z czytnikiem czy tabletem i czytać książek w własnie takiej formie. A to tylko przez to , że mam jakieś problemy z oczami i wzrok przy czytniku pogarsza mi się o wiele szybciej.Ale dla ciekawych książek jestem wstanie się poświęcić. 

Niestety nie jestem do końca zadowolona z tej książki , nie podobało mi się to jak autorka wplotła w to wszystko słaby wątek kryminalny. Myślę , że ten temat nie jest autorce bliski albo po prostu nie umiała dobrze sprecyzować swoich myśli. Trzeba powiedzieć , że autorka bardzo dobrze poradziła sobie z wątkami erotycznymi i umiejętnie wplotła je w całą fabułę. Podoba mi się spotkanie po latach naprawdę dobrze zgrane z całością. Kolejnym minusem książki są bohaterowie. Jest Sophia kobieta która straciła dziewictwo z mężczyzną na plaży który już nigdy więcej się z nią nie skontaktował aż pięć lat później wraca i próbuje odbudować wszystko co stracił. Aleks chłopak który stracił rodziców i swoją miłość którą porzucił po upojnej nocy i za wszelką cenę próbuje ją odzyskać. Autorka nie nadała barw , ani odpowiedniego charakteru bohaterom.Są oni płytcy i bez wyrazu. Nie mogłabym się z nimi zżyć na dłużej. 


Obawiam się kolejnej części , gdyż nie wiem czym autorka może mnie jeszcze zaskoczyć. Prosty język również oddaje tej książce. Nie rozumiem również powiązania do mitologii. Aczkolwiek nie rozmawiałam z autorką i nie wiem co nią kierowało pisząc tą książkę. 


Za możliwość przeczytania dziękuje wydawnictwu 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz