Ariana | WS | Blogger | X X

niedziela, 15 maja 2016

[PRZEDPREMIEROWO] Kropki - Włodek Markowicz

Tytuł : Kropki
Autor : Włodek Markowicz
Data wydania : 18 maja 2016
Wydawnictwo : Flow books
Liczba stron : 360 


" Jeden z najpopularniejszych vlogerów pisze o rzeczach, o których sam chciałby usłyszeć jeszcze kilka lat temu.Napisałem o rzeczach, o których sam chciałbym usłyszeć jeszcze kilka lat temu. 
Przeprowadzam czytelnika przez moją drogę ku dorosłości, pokorze i zrozumieniu. 
Odkrywam prawdziwe znaczenia bycia sobą, zdrowego egoizmu i fałszywego altruizmu. 
Wciąż uczę się mniej brać, a więcej dawać.
Boli mnie ludzka krzywda, jaką sobie nieświadomie nawzajem wyrządzamy. " 

Nie wiedziałam , czego się spodziewać po tej książce. Bardzo lubię twórczość Włodka Markowicza wiec nie do końca byłam zmieszana , ale zaciekawiona co może nam on zaoferować. Wspomnę od razu , że poprzedniej jego książki nie czytałam. Chyba widząc tą książkę na półce w księgarni bym po nią nie sięgnęła i nie kupiła jej z własnej woli. Chociaż okładka powaliła na kolana i pięknie prezentuje się na mojej biblioteczce. 

Trzeba powiedzieć od razu , że autor piszę bardzo chaotycznie i nie można się wgryź w książkę. Mi osobiście pomogły filmiki na youtube w końcu zrozumieć co autor chciał tak naprawdę nam przekazać i przed czym w pewnym stopniu nas ostrzega albo zachęca. 

Książka naprawdę jedna z fajniejszych chociaż nie dla każdego. Myślę , że osoby przed 18-20 rokiem życia mogą do końca nie zrozumieć o czym autor mówi w swojej książce. 

Za możliwość przeczytania dziękuje wydawnictwu !




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz