Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 5 grudnia 2017

Sexy Bastard. Cash - Eve Jagger

Tytuł : Cash 
Tytuł oryginalny : Sexy Bastard. Cash 
Autor : Eve Jagger
Cykl : Sexy Bastard 
Tom : 2
Wydawnictwo : Kobiece 
Data wydania : 23.11.2017
Liczba stron : 328
Egzemplarz : recenzencki 

" Kiedy Cash Gardner widzi kobietę, od razu wie, czego by się napiła i co mógłby z nią robić w łóżku. Ten najgorętszy barman w Atlancie ma perfekcyjnie opanowane dwie umiejętności – serwowanie kolorowych drinków i dziki seks.Młoda i ambitna prawniczka Savannah szuka prawdziwej miłości. Gdy wchodzi do baru Altitude, od razu wpada w oko Cashowi, który nie marnuje czasu i od razu zaczyna z nią śmiało flirtować. W końcu to dla niego codzienność.Mimo ostrzeżeń ze strony przyjaciół, Savy daje się ponieść pokusie i szybko przekracza granice, które sama sobie nakreśliła. W miarę rozwoju tej nietypowej relacji Cash stara się ukryć przed nią swój sekret z przeszłości. Czyżby zaczynało mu na niej zależeć? "

Dzisiaj opowiem wam o lekturze, na którą bardzo długo czekałam. Jak wiecie poprzedni tom „Hard „bardzo mi się podobał i pokładałam wielkie nadzieje również w drugim tomie. Nie zawiodłam, się jednak nadal uważam, że Ryder bardziej mnie porwał i szybciej przeczytałam tę książkę niż Casha. Jednak zapraszam was do mojej recenzji, w której zdradzę wam więcej swojego zdania.

Książka opowiada o przystojnym barmanie oraz współwłaścicielu klubu Cashu. Mężczyzna ma wiele fanek, które ustawiają się do niego kolejkami. Cash jednak bardzo zżył się z Savannah i zaczyna otwarcie mówić jej o swoich emocjach. Savannah to kobieta, która umawia się na wiele nieudanych randek, o których opowiada swojemu ulubionemu barmanowi. Jednak kobieta zaczyna, czuć coś do Casha co próbuje w sobie zdusić i nie dopuścić mężczyzny do siebie. Cash natomiast ma tajemnice, o których nikt nie wie nawet jego przyjaciele.

„Sexy bastard „to seria, którą możemy dorzucić do gatunku lekkiego erotyka dla początkujących. Nie ma, w tej serii wiele seksu jednak nie mówię, że nie znajdziemy go wcale. Uważam jednak, że bardzo chętnie sprezentuje tę serię mojej kuzynce, może i ona wkręci się właśnie dzięki temu w czytanie. Uważam, że seria będzie idealna na prezent pod choinkę. Jeśli szukacie ciekawej książki z mocnymi bohaterami to jak najbardziej Cash oraz Ryder są dla was.


"Do dwóch rzeczy w życiu należy podchodzić ostrożnie: do koktajli i do kobiet. Jeśli przegniesz z czymś w towarzystwie kobiety, skończysz na dworze w samych bokserkach – uwierz mi, to nie jest fajne. Wstrząśnij koktajl zbyt mocno, a zabijesz jego smak. Gdy jednak wszystko zadziała, jak należy, będziesz trzymał w rękach magię. "


1 komentarz:

  1. Wczoraj właśnie skończyłam "Hard" i podobała mi się ta książka, chociaż też była bez szału. "Cash" oczywiście też przeczytam jak i kolejne tomy :)

    OdpowiedzUsuń