Ariana | WS | Blogger | X X

piątek, 29 grudnia 2017

Tryptyk Wschodni. Tybet, Mongolia, Chiny - Elżbieta Sęczykowska

Tytuł : Tryptyk Wschodni. Tybet, Mongolia, Chiny 
Autor : Elżbieta Sęczykowska 
Wydawnictwo : Edipresse Książki
Data wydania : 25.10.2017
Liczba stron : 368
Egzemplarz : recenzencki 


" Tryptyk wschodni to droga przez trzy krainy – Buddy, Konfucjusza i smoka, lamaizmu, taoizmu i szamanizmu… To droga przez wielkie pustynie, najwyższe góry świata i rozległe równiny. To droga do źródeł wielkich rzek i ich dopływów zasilających swymi wodami morza i oceany. To także droga do ludzi, tradycji, obyczajów i religii, do ich wartości, pamięci przodków i wielkiej prawdy o życiu! "


Ostatnio mam wielką ochotę na książki z gatunku podróżniczego. Polubiłam czytać o pięknych miejscach, które bardzo chciałabym kiedyś sama odwiedzić. Cieszę się, że takie pozycję do tego pięknie wydane pojawiają się na naszym rynku wydawniczym. 

Taką książką jest np. „Tryptyk Wschodni „opowiada on o trzech pięknych miejscach, ślicznych budowlach, które warto znać i zobaczyć. Ich historii oraz kulturze, oraz tradycjach. Najbardziej zakochałam się w Chinach. Zawsze chciałam tam pojechać i zobaczyć piękny mur chiński, piękne świątynie oraz pomniki. 

Naprawdę warto od czasu do czasu przeczytać takie książki. To one otwierają nam oczy na pewne sprawy, które postrzegamy zupełnie inaczej. Ja naprawdę jestem zachwycona tą pozycją i częściej będę sięgać po takie książki, bo naprawdę uważam, że to fantastyczna lektura oraz prezent dla innych.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz