Ariana | WS | Blogger | X X

czwartek, 18 maja 2017

Brulion zabaw podwórkowych dla każdego

Tytuł : Brulion zabaw podwórkowych dla każdego
Autor : Opracowanie zbiorowe 
Wydawnictwo : Wilga 
Data wydania : 29.03.2017
Liczba stron : 100
Egzemplarz : recenzencki 

" Ulubione podwórkowe gry i zabawy dla dzieci
To zeszyt kultowych gier podwórkowych. Dzieci znajdą w nim mnóstwo pomysłów na zabawy na świeżym powietrzu a także to, co można w nich wykorzystać." 



Dzisiaj przychodzę do was z recenzją książki, trochę nietypowej. Książkę do recenzji wybrałam dlatego wręczyć ją mojej siostrzenicy i pokazać, że zabawa na podwórku może być naprawdę fajna i absorbująca. Nigdy nie widziałam młodzieży z mojej rodziny, aby aż tak dobrze bawili, się na placu zabaw grając w berka, czy klasy. Dziewczyny skakały, przez gumę a chłopcy,grali w kapsle oraz bawili się w podchody. Dlatego też jestem pewna, że takie kreatywne książki zabawowe będą idealne dla młodszej, jak i starszej młodzieży. Niestety w dzisiejszych czasach to technologia wygrywa i dzieciaki naprawdę trudno nakłonić do zabawy z rówieśnikami. A takie kreatywne książki w tym pomagają. Jestem naprawdę zadowolona i sama chętnie przypomniałam sobie wiele gier i zabaw z dzieciństwa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz