Ariana | WS | Blogger | X X

poniedziałek, 13 lutego 2017

Obsesja - Nora Roberts

Tytuł : Obsesja 
Tytuł oryginalny : Obsession 
Autor : Nora Roberts
Wydawnictwo : Edipresse Książki 
Data wydania : 12.10.2016
Liczba stron : 560
Egzemplarz : recenzencki 

Naomi Carson to młoda kobieta po traumatycznych przejściach, której dzieciństwo rozstało rozdarte przez szokującą zbrodnię. Mogło ją to zniszczyć, ale Naomi znalazła w sobie siłę, by przetrwać, i poświęciła się swej pasji - fotografii, dzięki której mogła jeździć po całym świecie i robić zdjęcia.


Teraz jednak postanowiła wreszcie zapuścić korzenie. Piękny stary dom na skarpie wymagał remontu, ale Naomi poznała w miasteczku nowych przyjaciół, którzy zgodzili się jej pomóc, między innymi Xandera Keatona - przystojnego, irytującego mężczyznę, zdeterminowanego, by zdobyć jej serce.


Gdy jednak Naomi zaczyna planować przyszłość, dogania ją przeszłość. Ktoś w miasteczku zna jej przerażającą tajemnicę - i nie pozwoli jej o tym zapomnieć. Naomi musi odkryć tożsamość swego prześladowcy, zanim będzie za późno. " 

Nigdy nie czytałam książek od Nory Roberts, zawsze myślałam, że piszę tylko i wyłącznie książki dla kobiet. Zdziwiłam się, gdy zobaczyłam Obsesje i przeczytałam opis książki. Wiedziałam, że będzie ona idealna dla mnie.

Naomi Carson poznajemy w chwili, gdy jest dwunastoletnią dziewczynką, z pozoru widzie szczęśliwe życie do czasu, gdy w lesie nie znajduje związanej zgwałconej i okaleczonej kobiety. Jej świat wywraca się do góry nogami. Zostaje sama z młodszym bratem i mamą. Jej ojciec siedzi w więzieniu na zabójstwo kilkunastu kobiet. Jednak ją samą również przeszłość odnajduję, gdy wiedzie już szczęśliwe życie jako dorosła kobieta. Musi się dowiedzieć, kto i co wie o jej życiu, które dawno zdążyła zapomnieć.

Książka zdecydowanie przekonała mnie do siebie, nie jest to kryminał na miarę najlepszego. Ale dla osób, które nie czytają za dużo kryminałów, a wolą raczej książki z takim wątkiem to jak najbardziej jest to powieść dla was. Podoba mi się, że autorka ukazuje nam poglądy na morderstwo wszystkich osób w rodzinie. Co oni czują, jaki mają stosunek i dlaczego myślą tak, a nie inaczej. Barwne postacie, dobry opis morderstwa oraz całego przebiegu śledztwa. Autorka ma naprawdę doby styl pisania. Nie nudzi czytelnika, nie przytłacza go nadmiernymi opisami przez co książkę czyta się szybko i przyjemnie. Jestem jak najbardziej na TAK i chętnie przeczytam resztę książek z wątkiem kryminalnym tej autorki.


Jeśli coś za sobą zostawiasz, Naomi, to nie spuszcza oczu z twoich pleców. Wolę mieć to przed
sobą, żebym wiedział, dokąd to zmierza.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz