Ariana | WS | Blogger | X X

sobota, 19 stycznia 2019

Love & Luck - Jenna Evans Welch

Tytuł: Love & Luck
Tytuł oryginalny: Love & Luck
Autor : Jenna Evans Welch
Seria : #GOYOUNG
Wydawnictwo: Dolnośląskie
Data wydania: 19.09.2018
Liczba stron: 280
Egzemplarz : recenzencki

Wbrew wcześniejszym planom, a nawet własnej woli, Addie – zainspirowana przewodnikiem Irlandia dla złamanych serc – wyrusza na wyprawę po Szmaragdowej Wyspie, małym autem razem z bratem Ianem i jego irlandzkim kumplem Rowanem. Czy podróż przez zielone wzgórza, omszałe zamczyska i baśniowe lasy zagoi poranione serce? "

Jenna Evans Welch to autorka, która w Polsce zasłynęła dzięki swojej debiutanckiej powieści Love & Gelato. Ja nie miałam okazji jeszcze się z nią zapoznać, jednak dowiedziałam się, że te dwie książki nie są ze sobą powiązane. Postanowiłam dać szansę autorce i sprawdzić, o co tyle szumu wokół jej powieści. Czy Jenna porwała mnie za serce?

Addie to z tego, co wyczytałam przyjaciółka Liny z Love & Geleto. Kobieta ma złamane serce i wyrusza w podróż do Irlandii na ślub swojej ciotki. Addie ma również brata Iana, który ciągle nie daje spokoju kobiecie i przypomina jej o poprzednim nieudanym związku. Po ślubie ciotki kobieta ma chęć polecieć do Włoch, aby spędzić czas ze swoją przyjaciółką. Jej brat jednak ma zupełnie inne plany i wraz z poznanym przez internet Rowanem chce wyjechać, aby śledzić losy swojego ulubionego zespołu. Addie postanawia wyruszyć razem z bratem na wyprawę życia. Czy miłość zapuka do jej serca po raz kolejny ?

Love & Luck to opowieść o miłości, wakacjach, przyjaźni, dorastaniu oraz nowych przygodach. Autorka również postawiła na relacje między rodzeństwem. Ukazała, że nienawiść i przyjaźń pomiędzy rodzeństwem to tylko cienka granica, którą łatwo zatracić. W książce mamy rozbudowany wątek drogi, co mi się w książkach niezmiernie podoba.

Zauważyłam również, że autorka ma niezwykły talent do opisywania miejsc. Przedstawiła Irlandię w sposób tak fantastyczny, że aż mam ochotę pojechać i zobaczyć te piękne miejsca na własne oczy. W książce nie ma również mocnego wątku miłosnego, przez co książka nie staję się mdłym romansem. Wątek przyjaźni również jest ładnie zarysowany, co dodaje uroku tej powieści.

" Love & Luck " to książka pełna uroku, zabawna, z wieloma różnymi wątkami. Książka opowiada o złamanym sercu oraz o tym, że w życiu może zdarzyć się wiele rzeczy niespodziewanych. Wiem, że na pewno sięgnę również po Love & Geleto, bo jestem ciekawa, co autorka zaserwowała nam również w swojej poprzedniej książce.


"Jak to możliwe, że trafiłam na jedyną osobę na świecie, która miała serce złamane jeszcze bardziej niż ja?"



19 komentarzy:

  1. Od czasu do czasu mam ochotę na tego typu książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam obie książki autorki i obie są świetne. Polecam Ci przeczytać "love&gelato" :) pozdrawiam :) www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tytuł chętnie podeślę mojej córce pod rozwagę, jestem przekonana, że uwzględni książkę w planach czytelniczych, to coś w jej ulubionych klimatach. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie takich książek obecnie wyszukuję dla moich dzieci, ciepłych, rozsądnych, z cennym przesłaniem, a jednocześnie zabawnych i wciągających. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Być może kiedyś, znajdę chwilę dla tej książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy kto mnie zna wie, że lubię opowieści o miłości. Myślę, że Love & Luck idealnie trafia w mój gust. sięgnę po nią na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie nie moje klimaty! Ostatnio próbowałam przeczytać coś podobnego, ale się męczyłam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Planowałam ją nawet przeczytać,ale jakoś ciągle mi nie po drodze

    OdpowiedzUsuń
  9. Obawiam się, że to nie moja bajka i muszę mieć nastrój na tego typu lekturę. Może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze, to wg mnie "Love & Gelato" była bardzo przeciętną lekturą. Za to "Love & Luck" - była wyjątkowo urocza :).

    OdpowiedzUsuń