Ariana | WS | Blogger | X X

środa, 2 stycznia 2019

Małżeńska gra - C.D. Reiss

Tytuł: Małżeńska gra
Tytuł oryginalny: Marriage Games
Autor: C.D. Reiss
Cykl: Marriage Games
Tom: 1
Wydawnictwo: Kobiece
Data wydania: 16.03.2018
Liczba stron: 456
Egzemplarz: własny


" Kiedy Diana postanawia rozwieść się z mężem, mężczyzna proponuje jej nietypowy układ. Zabierze ją na trzydzieści dni do domku na odludziu, a ona będzie musiała spełnić jego wszystkie żądania. W zamian Adam podpisze papiery rozwodowe i odda jej firmę. Diana chce przejąć interesy tak bardzo, że zgadza się na wszystko. Nie wie jeszcze, że wkrótce pozna nowe oblicze męża, który od początku małżeństwa ukrywał gorącą tajemnicę. Okazuje się, że Adam jest dominatorem. Odcięta od świata Diana wykonuje rozkazy męża. Obiecuje sobie, że chociaż odda mu całe ciało, to serce pozostawi niewzruszone. Przynajmniej tak się jej wydaje… "

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją książki, która jest typową literaturą erotyczną. Jednak od razu na wstępie trzeba sobie powiedzieć, że nie jest to historia dla każdego. W powieści znajdziemy bardzo rozbudowane wątki BDSM. I to nie wcale w stylu dobrze znanego nam już Greya. Jeśli jednak takie tematy was nie zgarszają to, jak najbardziej, zachęcam do czytania, bo jest to naprawdę ciekawa książka.

Diana oraz Adam są małżeństwem już kilka lat. Na pozór mogłoby się wydawać, że jest to szczęśliwa para, która odnosi sukcesy w życiu zawodowym. Jednak, gdy Adam wraca do domu i znajduję kartkę od żony, gdzie informacje go o swoim odejściu oraz pragnie rozwodu. Adam nie może otrząsnąć się z szoku, jednak wie, że nie może poddać się bez walki o żonę. To wtedy Adam wpada na pomysł, aby pokazać jej swoje prawdziwe oblicze. Mężczyzna jest Domem, dlatego w związku seksualnym nie był spełniony, ale starał się zmienić dla żony. Adam składa żonie propozycję, w której obiecuje, że kobieta albo go na nowo pokocha, albo całkiem znienawidzi.

Co trzeba powiedzieć na początku podsumowania to, że wydawnictwo kobiece zrobiło kawał dobrej roboty, jeśli chodzi o okładkę. Jest ona gorąca i od razu wiemy, z jaką książką mamy doczynienia. Jest pikantna, jednak nadal utrzymana w guście. Róż z fioletem to naprawdę dobre połączenie kolorystyczne.

Nie od początku polubiłam Dianę, mocno mnie denerwowała, zachowywała się wrednie i ozięble. Podświadomie chyba nawet się cieszę z zakończenia tej książki i tego, co musiała przeżyć. Adam natomiast od razu przypadł mi do gustu. Pragnął zmienić swój mroczny charakter dla kobiety, którą kocha. Chce walczyć mimo tego, co Diana mu zrobiła. Jednak cieszę się, że jego cierpliwość również miała swój koniec.

" Małżeńska gra " to nie jest zwykła książka erotyczna. Oczywiście mamy w niej dużo scen seksu i to z gatunku BDSM, jednak sama książka pokazuje desperację i walkę o uczucie. Adam chce obudzić w żonie uczucie na nowo. Pragnie, aby zobaczyła jego samego i to, czego się wyrzekł, gdy zdecydował się na małżeństwo. Jest to naprawdę najlepsza książka z nutą BDSM, jaką miałam okazję czytać i już nie mogę się doczekać, kiedy sięgnę po drugi tom. A wy lubicie erotyki z wątkiem BDSM ? A może nie jest to gatunek dla was ?


" Wpuściłem cię do swojego życia, na dobre i na złe. Pokazałem ci, kim jestem. Po trochu jestem szczęśliwy. Bardzo szczęśliwy. I śmiertelnie przerażony. "


11 komentarzy:

  1. Ten gatunek zdecydowanie nie jest dla mnie, czytałam kilka lat temu słynnego Greya i jak do tej pory nie mam ochoty sięgać po kolejne książki w tej tematyce. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam ogólnie za erotykami. Musiałaby być naprawdę genialna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przemawiają do mnie takie klimaty w literaturze, dlatego po książkę nie sięgnę, ale sympatycznie, że Tobie się spodobała, spełniła pokładane w niej nadzieje. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok... nie moja bajka, ale czuję się zaintrygowana :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to ogółem nie przepadam za erotykami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie, ale szanuję prawo innych do ich czytania. :)

      Usuń
    2. Ja lubię, miło spędza się przy nich czas. Oczywiście nikomu nie narzucam książek, które mają im się podobać ;)

      Usuń