Ariana | WS | Blogger | X X

środa, 30 stycznia 2019

Piorun - Angel Payne

Tytuł: Piorun
Tytuł oryginalny: Misadventures with a Super Hero
Autor: Angel Payne
Wydawnictwo: Edipresse Książki
Data wydania: 16.01.2019
Liczba stron: 296
Egzemplarz: recenzencki

" Pracuję na nocną zmianę w pięciogwiazdkowym hotelu w centrum Los Angeles, często więc natykam się na różnych dziwaków. Nic jednak nie mogło mnie przygotować na noc, kiedy poznałam Pioruna. Uratował mi życie. Teraz jest moim superbohaterem – ogierem, któremu mam ochotę podziękować o wiele bardziej kreatywnie niż głupim pocałunkiem w policzek. Szkoda tylko, że w prawdziwym życiu jest też Reece’em Richardsem, moim cholernie przystojnym szefem. Reece unika zobowiązań z powodu swojej diabolicznej byłej dziewczyny i światowego imperium zła, a także dlatego, że musi ocalić miasto przed wariatką gotową zniszczyć wszystko, co pokochał. Jest jednak coś jeszcze, co może wpłynąć na wszystkie te plany. Moje serce… "

Po przeczytaniu tej pozycji zastanawiam się, dlaczego ja nie przeczytałam wcześniej nic o tej książce. Może dlatego, że była naprawdę dobra promocja, tej książki, przez co wzięłam ją w ciemno, bo przecież musi być dobrze, skoro tak jest zachwalana z każdej strony. Jednak w tej książce dobra to okazała się tylko okładka oraz reklama tej książki. Ale przechodząc do meritum, opowiem wam trochę o czym jest ta książka.

Emma to silna kobieta, która pracuje w hotelu na nocną zmianę, aby udowodnić swojej rodzinie, że nie potrzebuje ich statusu oraz pieniędzy. Co na początku trzeba zaznaczyć nasza bohaterka jest piękna kobietą,która w sobie nie ma za grosz skromności. Szefem jej hotelu jest młody, przystojny milioner o imieniu Reece. Gdy pewnej nocy bohater Los Angeles Piorun ratuje kolejne osoby z opresji, a społeczeństwo zaczyna snuć coraz to gorsze domysły kim jest Piorun.

Tej samej nocy w hotelu, pojawia się nikt inny jak Reece i prosi, o sprawozdanie z ostatniego miesiąca. Idzie do swojego apartamentu i zaczyna pracować. Jak możemy się domyślać raport na górę zawiezie mu nikt inny jak Emma. Między naszymi bohaterami zaczyna iskrzyć.

" Piorun " to książka z wątkiem lekko fantastycznym. Nasz główny bohater ma super moce, dzięki którym może ratować niewinnych ludzi. I wszystko byłoby dobrze, gdyby autorka poszła w tym kierunku, jeśli chodzi o tę książkę. Jednak no tak się nie stało, niestety. Emma oraz Reece nie myślą przez cały dzień o niczym innym tylko o tym jak bardzo pragną uprawiać seks. Gdy są w swoim pobliżu od razu zdzierają z siebie ubrania. Kolejnym minusem tej powieści jest to, że nie mamy w ogóle zarysowanego charakteru bohaterów, dla mnie są oni wręcz nijacy. Ciężko było mi przeczytać tę książkę do końca. Mimo że książka nie należy do tych długich to jednak ja czytałam ją aż 5 dni. Na ogól takie książki czytam w jeden wieczór, tym razem nie dałam rady.

Nigdy nie spodziewałam się, że tak świetnie zapowiadająca się książka okażę się takim niewypałem. Nie skreślę tej autorki, bo jestem ciekawa jak wpadną jej inne książki. Mam cichą nadzieję, że okażą się lepsze od tej. Jednak z ciężkim sercem muszę powiedzieć, że nie warto sięgać po tę książkę. Od razu muszę jednak zaznaczyć, że jest to tylko moja opinia i każdy powinien sam sobie wyrobić zdanie. A wam zdarza się czytać słabe książki ? Czy raczej odkładacie takie niedokończone ?





14 komentarzy:

  1. Promocja czasami trochę "zaciemnia" obraz prawdziwej wartości książki, ja jej nie czytałam, i chyba mnie nie skusi, ale czytałam też i dobre opinie. To zależy pewnie od upodobań.Inna sprawa, że recenzja ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo ;) to prawda również czytałam pozytywne recenzję i cieszę się, że tym osobą ta książka się spodobała ;) wiadomo również każdy z nas ma inny gust czytelniczy ;)

      Usuń
  2. Wiele słyszalam o tej książce-od zachwytu po totalną krytykę. Nie wiem czy będę chciała się sama przekonać..

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że niewiele tracę, że nie sięgam po takie klimaty, jak wiesz przyciągają mnie te mocniejsze brzmienia w fabule. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, że ty gustujesz w mocniejszych książkach ;) Czasami jednak warto przeczytać coś lekkiego ;)

      Usuń
  4. Na ten moment, nie planują czytać tej książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Na ten moment, nie planują czytać tej książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przekonują mnie faceci z gołą klatą na okładkach, bo nieraz taka książka mi się nie spodobała, więc zdecydowanie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie przypadła Tobie do gustu. Także mam ją w swojej biblioteczce i jest następna w kolejce. Mam nadzieję, że u mnie będzie nieco lepiej z jej oceną :)

    OdpowiedzUsuń