Ariana | WS | Blogger | X X

czwartek, 24 sierpnia 2017

Czas na miłość , czas na śmierć - Agnieszka Pietrzyk

Tytuł : Czas na miłość , czas na śmierć 
Autor : Agnieszka Pietrzyk 
Wydawnictwo : Rebis 
Data wydania : 05.07.2017
Liczba stron : 352
Egzemplarz : recenzencki 

" Są polowania, w których to człowiek staje się ofiarą.Zora Radke nie miała łatwego życia. Pochodząca z rozbitej rodziny, trafiła do więzienia za kradzież. Zdołała jednak stanąć na nogi, w dużej mierze dzięki przyjaźni z Niedźwiedziem, byłym policjantem. Teraz z powodzeniem prowadzi w Elblągu strzelnicę i internetowy sklep myśliwski, a razem z Niedźwiedziem trudni się pewną nielegalną, niebezpieczną, ale bardzo dochodową działalnością. Na jednym z przyjęć poznaje przystojnego Sebastiana, aktora i muzyka, który robi na niej ogromne wrażenie. Zora czuje, że spotkała mężczyznę swojego życia, ale niebawem okazuje się, że Sebastian również ukrywa mroczne tajemnice. A to, co nielegalne z jednej strony i tajemne z drugiej, prowadzi do zaskakującego i nieprzewidywalnego finału. "

Przeczytałam tę książkę już jakiś czas temu. Recenzje miałam napisać od razu, ale przez natłok obowiązków nie miałam na to kompletnie czasu. Teraz z perspektywy czasu cieszę się, że trochę czasu minęło, gdyż spojrzałam obiektywnie na powieść i doszłam do wielu ciekawych wniosków. Podchodziłam do tej pozycji naprawdę sceptycznie, nie wiedziałam czego mam oczekiwać od tytułu z miłością i śmiercią. Jednak mimo moich obaw, autorka udowodniła, że można jeszcze napisać dobry i zarazem ciekawy kryminał z wieloma trudnymi wątkami.

Zora Radke to kobieta , która nie miała łatwo w życiu. W młodym wieku dopuściła się naprawdę wielu przestępstw , przez co trafiła do więzienia. Poznaje tam wówczas Niedźwiedzia , którego prosi o to, aby pokazał ,jej jak wygląda prawdziwa rodzina. Były policjant zabiera dziewczynę do swojego domu , kobieta pragnie się zmienić. Razem otwierają strzelnice oraz sklep internetowy. Mają również swoje hobby , polują na zwierzęta. Kobieta poznaje Sebastiana mężczyznę, który skradł jej serce. Zora, żyje z poczuciem winy , gdyż nie może ,wyznać partnerowi czym tak naprawdę się zajmuje. Wychodzi jednak na jaw , że i on nie jest z nią do końca szczery. Jaką tajemnice skrywa Zora ?



 Czas na miłość , czas na śmierć  to książka , która jest naprawdę dobra. Uważam jednak , że autorka ma wielki talent do kreowania bohaterów , gdyż to oni robią całą najważniejszą robotę w książce. Pomysł autorki na fabułę , również oryginalny i przemyślany. Nie spotkałam się nigdy wcześniej z taką tematyką , która tak mocno by mnie wciągnęła. Uważam , że warto zapoznać się z tą powieścią , gdyż może pokazać nam nowe światło na polski kryminał.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz