Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 8 sierpnia 2017

Dziecko ognia - S.K.Tremayne

Tytuł : Dziecko ognia 
Tytuł oryginalny : The Fire Child
Autor : S.K. Tremayne 
Wydawnictwo : Czarna owca 
Data wydania : 10.05.2017
Liczba stron : 352
Egzemplarz : recenzencki 

" Mrożący krew w żyłach thriller psychologiczny autora bestsellerowych Bliźniąt z lodu.Kiedy Rachel wychodzi za mąż za Davida, jej życie wydaje się bliskie ideału. Niczego jej nie brakuje – zyskuje nie tylko bogactwo i miłość, ale także przybranego syna – Jamiego. Pewnego dnia zachowanie Jamiego diametralnie się zmienia. Chłopiec zaczyna przewidywać przyszłość. Twierdzi, że nawiedza go duch zmarłej matki, poprzedniej żony Davida. Czy przeżył dużo większą traumę, niż wszyscy sądzili?
Rachel powoli odkrywa, co wydarzyło się w przeszłości i zaczyna nabierać podejrzeń w stosunku do męża. Dlaczego David wciąż unika rozmów o tym, co się dzieje z Jamiem? I co przydarzyło się jego żonie dwa lata wcześniej? "

Ostatnio często sięgam po thrillery. Czyta mi się je naprawdę dobrze, ale gdy w grę wchodzi thriller psychologiczny z nutą horroru, to oczywiście jeszcze bardziej mnie do niego ciągnie, i chociaż po nocach nie śpię, to nie umiem odmówić sobie przyjemności z czytania. Dlatego, gdy na rynku wydawniczym ukazała się nowa książka autorstwa S.K.Tremayne, wiedziałam, że muszą ją przeczytać.

Rachel wychodzi za mąż za bogatego Davida Kerthena. Piękny dom, ślub jak z bajki, wszystko w końcu układa, się tak jak powinno. Z biedy przeniosła się do pałacu. Jednak Rachel musi się sprawdzić nie tylko w roli żony, ale i również macochy. I chociaż bardzo chce zbliżyć się do Jamiego, syna Davida to chłopak jest wycofany i małomówny. Niekiedy tylko powie coś, co wzbudza w Rachel obawy i strach. Kobieta nie wie,co tak naprawdę stało się z pierwszą żoną mężczyzny. Sama mało wie o swoim mężu, ale czy można wymagać szczerości od drugiej osoby, gdy samemu nie jesteśmy ani trochę szczerzy ?


 Dziecko ognia  to fenomenalna książka, którą wyśmienicie czyta się w nocy. Pełna tajemnic, grozy niewyjaśnionych sytuacji. Już teraz wiem, że muszę nadrobić jego wcześniejszą książkę, gdyż słyszałam, że jest ona jeszcze lepsza od dziecka ognia. Szybko książka nas wciąga, przez co czyta się ją szybko. Również podoba mi się opis Kornwalii w tej książce. Pełne tajemniczości miejsce, coś pięknego. Oczywiście polecam wam tę książkę i jestem ciekawa również waszych opinii.



4 komentarze:

  1. Masz tak czasem, że widzisz okładkę i od razu mówisz: tak, to coś dla mnie? A potem przeglądasz opis, recenzje, opinie i po prostu się zakochujesz - jeszcze bez czytania? Ja mam tak z tą pozycją 😀 To bardziej niż pewne, że ją przeczytam i mam nadzieję, że nastąpi to jak najszybciej :D Chociaż, pewnie tak jak Ty, też nie będę spać po nocach :P
    Pozdrawiam (i zapraszam, oddaję wszystkie szczere komentarze ^^)
    Czytam, piszę, recenzuję, polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiele razy zakochuje się w okładce :) Książka naprawdę dobra , polecam :)

      Życzę Ci dużo bezsennych nocy ;)

      Usuń
  2. Muszę tę książkę zdecydowanie przeczytać. ostatnio mam straszną ochotę na thrillery wszelakie, więc tą książką nie pogardzę, zwłaszcza, że tobie tak się ona spodobała :D I okładka brzydka nie jest...okładki thrillerów zawsze mają w sobie coś niesamowitego. Niektórym okładką do pięt nie dorastają, ale zawsze mają taki tajemniczy, mroczny klimat i to mnie w nich urzeka :D
    Ps. Obserwuję :D
    Buziaki :*
    pmiedzy-wersami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytaj koniecznie , bo książka jest tego warta ;)
      koniecznie daj znać co o niej będziesz myślała ;)

      Usuń