Ariana | WS | Blogger | X X

sobota, 4 marca 2017

Koszmar Morfeusza - K.N Haner

Tytuł : Koszmar Morfeusza 
Autor : K.N.Haner
Cykl : Mafijna Miłość 
Tom : 2
Wydawnictwo : Editio 
Data wydania : 7.02.2017
Liczba stron : 388
Egzemplarz : recenzencki 

" Wszystkie drogi Cassandry Givens prowadzą do Adama McKeya — tej prostej prawdzie nie da się zaprzeczyć. Od chwili przypadkowego spotkania w nocnym klubie namiętny i wybuchowy związek Cass i Adama przeżywa różne fazy, ale pozostaje nierozerwalny jak samo życie. Choć oboje są świadomi zagrożeń, jakie niosą ze sobą potajemne spotkania, choć codziennie przekonują się, że niebezpieczeństwo czai się wszędzie, nie potrafią wyrzec się swoich uczuć. Słowa to za mało, gdy nawet gesty nie potrafią ukoić rozpalonych ciał. 
McKey zaczyna naginać twarde zasady obowiązujące w jego świecie, a Cassandra coraz częściej mysli nad bardziej radykalnymi krokami uwolnienia ukochanego z sideł złowrogiej organizacji. Jednak życie w ciągłym strachu odbija się na ich relacji i niemal ją niszczy. Namiętna miłość potrafi być bardzo destrukcyjna…

Masz odwagę kolejny raz wkroczyć w świat mrocznych fantazji? Fantazji, które bardzo szybko mogą przerodzić się w prawdziwy koszmar? Przekrocz granicę między miłością i nienawiścią, gdzie życie ściera się ze śmiercią. "

Niedawno pisałam wam o książce „Sny Morfeusza „. Jak wiecie, historia bardzo mi się, podobała i nie mogłam doczekać się kolejnego tomu. Czy druga książka również spodobała mi się równie mocno ? Dowiecie się czytając, dalszą część recenzji.

„Moje serce należy wyłącznie do niego… tyle że on tego serca nie chce.”

Cassandra nie może przestać myśleć o Adamie. Pragnie za wszelką cenę być z mężczyzną w normalnym szczęśliwym związku. I chociaż wie, że Adam naprawdę troszczy się o nią, nigdy nie wie czego spodziewać się po Morfeuszu. Z miłości Cassandra pragnie pomóc Adamowi wydostać się, z świata, w który się wplątał. Dlatego coraz bardziej igra z ogniem, aż w końcu poznaje prawdziwe obliczę tego do czego jest zdolna mafia i jakie są tego konsekwencje.

Podoba mi się rozwój bohaterów. Na pewno Cassandra zrobiła duży skok. Oczywiście nadal jest mocno zakochana w niewłaściwym mężczyźnie, mocno naiwna, i po prostu można określić ją mianem  puszczalskiej . To stała się również mocno odważną i waleczną kobietą. Chociaż książka opiera się głównie na kobiecie, Adama również w niej nie zabrakło. Pokazywał się na chwilę po czym uciekał. Jednak podoba mi się, że autorka mocniej pociągnęła temat klubu, w jakim pracuje mężczyzna po godzinach. Ukazała nam kim jest tak naprawdę Morfeusz. Poznajemy również wiele innych bohaterów, których mam ochotę poznać nieco bliżej, może autorka pomyśli coś w następnej części.

"...twój śmiech brzmi tak, jakby ktoś rozsypał sznur pereł po najdroższym krysztale..."

Książka to erotyk, ale nie taki dosłowny. Jest seks, a nawet i dużo seksu. Dostajemy również dobry kryminał oraz coraz więcej zwrotów akcji. Książka wciąga od pierwszej strony i puszcza nas dopiero po przeczytaniu ostatniej. Mam nadzieje, że będzie mi dane przeczytać również i ostatni tom. Już nie mogę się doczekać co wymyśli dla nas autorka.


"Nie chcę być szczęśliwa… chcę mieć spokojną duszę i serce. I nawet jeśli już nigdy nie będziemy razem, to przynajmniej będę miała świadomość, że zrobiłam co mogłam, by go uratować."






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz