Ariana | WS | Blogger | X X

środa, 15 marca 2017

Moja Asteroida - Elżbieta Ceglarek

Tytuł : Moja Asteroida 
Autor : Elżbieta Ceglarek 
Wydawnictwo : Rozpisani.pl
Data wydania : 31.01.2017
Liczba stron : 390
Egzemplarz : recenzencki 

Trzydziestokilkuletnia Zosia, piękna stewardessa, jest w udanym związku z przystojnym pilotem. Gdy pojawia się zdrada, obojgu załamuje się świat. Mężczyzna niestrudzenie walczy o serce kobiety, lecz o względy Zosi zaczyna ubiegać się także intrygujący lekarz kardiolog. Utrata zaufania do mężczyzn i lęk powodują, że jej serce pozostaje niewzruszone. "

Jak wiecie, to nie jest, moje pierwsze spotkanie z Panią Elżbietą. Przemiła kobieta z pozytywnym spojrzeniem na świat. Jej poprzednia książka bardzo mi się spodobała, dlatego przy tej nie wahałam się ani chwili. I jak przypuszczałam, nie zawiodłam się, a wręcz przeżyłam bardzo miło czas z bohaterami tej powieści.

W książce poznajemy losy Zosi, młoda piękna trzydziestoletnia kobieta, której świat staje na głowie. Dowiaduje się o zdradzie męża, całe życie runęło jej przez jedną wiadomość. Jednak mężczyzna nie poddaje się, chce walczyć o żonę. Czy zdradzona kobieta może wybaczyć grzech, jakim jest zdrada ? Na drodze Zosi pojawia się przystojny mężczyzna, który również zaczyna zabiegać o jej serce. Kto wygra walkę o serce i duszę młodej kobiety ?


Pani Elżbieta również przeszła samą siebie. Książka nie zawiodła mnie pod żadnym względem. A wręcz zaskoczyła mnie swoim oryginalnym podejściem do tematu. Pokazuje, jak może, czuć się kobieta, która dowiaduje się o zdradzie męża. Jak wiele w jej życiu się zmieni i jak dużo straci. Styl autorki pozostał bez zmian. Cieszę się z tego powodu, bo Pani Ela ma fantastyczne pióro i wie, jak zachęcić czytelnika do czytania. Polecam z całego serca. Mam nadzieje, że będę miała okazje przeczytać jeszcze wiele książek tej autorki.






1 komentarz: