Ariana | WS | Blogger | X X

poniedziałek, 15 lipca 2019

Bad Boy’s Girl 3 - Blair Holden

Tytuł: Bad Boy's Girl 3
Tytuł oryginalny: Bad Boy's Play
Autor: Blair Holden
Cykl: Bad Boy's Girl
Tom: 3
Wydawnictwo: Jaguar
Data wydania: 06.06.2018
Liczba stron: 280
Egzemplarz: własny


"Tessa O’Connell to dziewczyna o wielkiej sile ducha, zdolna przetrwać w każdych warunkach. Teraz ma zamiar skorzystać z szansy, którą daje jej los, nawet jeśli oznacza to przeprowadzkę do Nowego Jorku i rozpoczęcie zupełnie nowej pracy. A wszystko to bez Cole’a, który przedziera się właśnie przez zasieki prawniczych studiów. Czy po pięciu spędzonych wspólnie, cudownych latach coś jeszcze jest w stanie zagrozić miłości Tessy i Cole’a? Obydwoje wiedzą, że są sobie przeznaczeni i nie umieją bez siebie żyć, jednak nowe okoliczności oraz dzieląca ich odległość nie pozostają bez wpływu na ich relację."

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją książki, którą czytałam bardzo dawno temu, jednak kompletnie zapomniałam wam o tym opowiedzieć. Gdy zabierałam się do recenzji czwartego tomu, zauważyłam, że brakuje mojej opinii o tomie trzecim. Dlatego postanowiłam, że nadrobię tę recenzję i dlatego dzisiaj przychodzę do was do z nieco spóźnioną recenzją. Mam nadzieje, że nie przeszkodzi wam to w czytaniu.

Pierwotnie ten tom miał być zwieńczeniem tej historii. I jak na zakończenie nie wypadł za dobrze, jednak autorka postanowiła dopisać jeszcze kolejne tomy tej historii, czego trochę się obawiałam, bo nie wiedziałam co jeszcze, można opowiedzieć w związku z tą historią i o tych samych bohaterach, którzy przeszli już naprawdę wiele w swoim życiu.

Tessa i Cole przetrwali pierwszy rok studiów. I chociaż kochają siebie bardzo mocno, wiele osób ma coś do powiedzenia w sprawie ich związku. Cole, aby ochronić swoją dziewczynę przed negatywnymi komentarzami, decyduje się na bardzo niebezpieczne zagranie. Postanawia udawać przed wszystkimi, że rozstał się z Tessą, jednak dziewczyna nie jest szczęśliwa z takiego rozwoju sytuacji i postanawia pokazać światu prawdę i przekazać, aby raz na zawsze dali im spokój.

Nie wiem jak mam wam przedstawić trzeci tom serii, nie zdradzając co, działo się w dwóch poprzednich. Ten tom bardzo mnie zawiódł. Nie sądziłam, że tak dobrze zapowiadająca się seria zmieni się w coś pokroju „After”. Ja długo nie mogłam zabrać się za czytanie 4 tomu, właśnie przez to, jak autorka poprowadziła fabułę tego. Jeśli lubicie „After”, to myślę, że seria „Bad Boy’s Girl” również przypadnie wam do gustu. Ja na pewno opowiem wam o kolejnych dwóch tomach, ponieważ zawsze, kończę serię i daje szansę autorce na poprawę, mam nadzieje, że z tej szansy skorzysta.

"Możesz bardzo zranić kogoś słowami. Kiedy już je wypowiesz, nie możesz ich cofnąć. Słowa są jak pociski."


21 komentarzy:

  1. Aktualnie wolę jednotomówki 😉
    Chociaż nie wykluczam, że kiedyś po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pierwszy tom na półce ale jakoś nie mogę się przekonać do tej książki. Może kiedyś się skuszę aby wyrobić sobie własną opinię :)
    Pozdrawiam :)
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi jak fajna książka na lato, ale musiałabym zacząć od początku serii a na to nie mam teraz czasu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej serii, ale to już chyba nie mój target wiekowy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej serii, ale to już chyba nie mój target wiekowy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Nienawidzę "After", więc obawiam się, że ta seria nie jest dla mnie :P Zresztą to, co dotychczas czytałam na temat tej powieści utwierdza mnie w przekonaniu, że ona zwyczajnie nie jest dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już zapowiedź tej serii nie zrobiła na mnie żadnego wrażenia. I szczerze mówiąc jakoś nie czuję, by coś mnie omijało ze względu na to, że nie znam historii bohaterów. Dlatego dalej będę ignorować te książki i sięgać po te, które bardziej mnie interesują. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś nie moje klimaty, dlatego sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z seriami jest ten problem, że często są kontynuowane na siłę, chociaż sama fabuła wręcz błaga się o jej zakończenie. No, ale przecież hajs na koncie musi się zgadzać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie moje klimaty czytelnicze, ale widzę, że nic nie tracę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Książki składające się z kilku tomów jakoś do mnie nie przemawiają

    OdpowiedzUsuń
  12. Utknęłam pod koniec 2 tomu. Niedługo chyba wyjdzie 5 tom, więc możliwe, że się zmotywuję do nadrobienia, ale miałam wrażenie, że historia Tessy i Cola zaczęła za bardzo przypominać przysłowiowy tasiemiec.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety to totalnie nie moje klimaty czytelnicze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ciągnie mnie do tej serii ani trochę. Widziałam zbyt wiele negatywnych opinii :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja skreślam je od razu, jak widzę, że pochodzą z Wattpada :/ Nie ufam tamtym książkom :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja z koelitego słyszałam że seria jest dobra i mam ja przeczytać. Czy teraz nie wychodzi jakoś 5 tom? Nie czuję się przekonana do tej serii no i okładki wcale nie zachęcają. Mam wrażenie, że grafucy z Jaguara nie popisali się, a wiem że stać ich na wiele. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  17. Właśnie przywędrował do mnie piąty tom :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kilka dni temu po długich mordęgach udało mi się skończyć pierwszy tom tej serii (czytałam go tak od lutego ;p) i mimo że cała historia była nawet ok, to totalnie miałam dość bohaterów Tessy - która mnie irytowała totalnie i bez żadnego ,,ale" i Cole'a, który był tak nie nienaturalny, że czułam się jakbym czytała o plastikowej wersji Kena :(
    Prędzej czy później pewnie sięgnę po tom drugi, ale głównie tylko dlatego że nie lubię nie kończyć zaczętych serii.

    OdpowiedzUsuń
  19. After nie czytałam, o tej serii słyszałam, ale jeszcze nie czytałam. Niby spoko, lekka, może i przyjemna w odbiorze, ale na razie nie dla mnie 😺

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakoś mnie ta seria nie kusi, chyba nie przepadam za takimi książkami i muszą mieć naprawdę coś oryginalnego, żeby sięgnąć po taką literaturę.

    OdpowiedzUsuń