Ariana | WS | Blogger | X X

piątek, 19 lipca 2019

Bad Boy's Girl 4 - Blair Holden

Tytuł: Bad Boy's Girl 4
Tytuł oryginalny: Bad Boy's Girl 4
Autor: Blair Holden
Cykl: Bad Boy's Girl
Tom: 4
Wydawnictwo: Jaguar
Data wydania: 17.10.2018
Liczba stron: 272
Egzemplarz: własny


"Tessa i Cole, każde w innym mieście, muszą odnaleźć własne drogi w zmieniającej się rzeczywistości. Z pomocą starych przyjaciół, zwariowanej Nany, przyrodnich braci i złośliwych współpracowników, przygotowują się na wspólne wkroczenie w dorosłość."

Po przeczytaniu trzeciego tomu długo nie mogłam zabrać się za kontynuacje, czyli tom czwarty. Bałam się tego, co autorka jeszcze wymyśli i jakie kłody pod nogi rzuci tym biednym ludziom. Jednak w końcu wzięłam się w garść i postanowiłam, że przecież i tak mam już tę książkę na półce to, czemu nie dać jej szansy?

Tessa dostaje pracę w Nowym Jorku. Postanawia spełnić swoje marzenia o samodzielnym życiu i wyprowadza się, aby sprawdzić, czy da radę bez Cole oraz wsparcia rodziców. Oczywiście kocha chłopaka i chciałaby, aby był obok niej, jednak oboje muszą spełnić swoje marzenia. W Nowym Jorku dziewczyna ma mieszkanie, brata i swoją przyjaciółkę Beth. Cole jednak jest w Chicago i studiuje na wydziale prawa. Para jest tak zapracowana, że gdy już mają czas porozmawiać, to po prostu zasypiają. Jednak Tessa pewnego dnia dowiaduje się, że jej firma będzie przez tydzień w Chicago negocjować warunki z inną firmą kosmetyczną. Gdy szefowa proponuje jej ten wyjazd, Tessa od razu się zgadza i postanawia zrobić ukochanemu niespodziankę. Nie może jednak przewidzieć tego, jaki szok przeżyje, gdy dowie się o tajemnicy swojego chłopaka. Czy para przetrwa próby, jakie wystawia im los?

Czwarty tom serii „Bad Boy’s Girl” był lepszy niż poprzedni, jednak nadal to nie była wybitnie dobra młodzieżówka. Sięgnę po 5 tom, żeby zobaczyć, jak to się zakończy i mam nadzieje, że autorka nie postanowi dopisać jeszcze kolejnych książek z tej serii. Jeśli szukacie czegoś w klimacie „After” albo lekkiej książki, którą możecie zabrać na plaże i przeczytać naraz to ta seria będzie dla was idealna. Jeśli jednak szukacie, dobrej młodzieżówki z wątkiem romantycznym to nie sięgajcie po tę książkę, bo się bardzo zawiedziecie.


"Jestem dorosła i wiem, że choćby życie bolało jak diabli, nie ma w nim opcji pauzy."


20 komentarzy:

  1. Piąty tom już u mnie, ale jeszcze nie zdążyłam przeczytać tej serii. Niestety ostatnio tak jest, że jak nie mam czegoś do recenzji to leży i czeka.

    OdpowiedzUsuń
  2. To już raczej nie mój target wiekowy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam pierwszy tom, ale po kolejne nie sięgam - nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Klimatycznie nie dla mnie, ale może córka się skusi, uwzględni serię podczas wakacyjnych przygód czytelniczych. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie książki to nie mój klimat. Raczej sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak już wspominałam, niespecjalnie ciągnie mnie do tej serii, dlatego śmiało ją sobie odpuszczam. Niech zajmie sią nią ktoś, kto lubuje się w tych klimatach i nie będzie miał ochoty rzucać książkami po pokoju. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam, że chce Ci się te serię czytać. Ja jakoś nie mam na nią ochoty, chyba powoli wyrastam z takich książek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety nie zainteresowała mnie ta książka, ale jakbym była młodsza, kto wie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kompletnie nie ciągnie mnie do tej serii, to nie jest coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może w wolnej chwili przeczytam tę książkę. Ale bardzo może...

    OdpowiedzUsuń
  11. Raczej nie. Nawet nie mam zamiaru im dawać szansy ;) Wolę chyba spożytkować czas inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj z tą serią miałam problem. Utknęłam w połowie 2 lub 3 tomu. Straszny tasiemiec się z tego zrobił. Po Twojej recenzji jestem jednak ciut bardziej zmotywowana do sięgnięcia po 4 część :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem czy zachęciła bym się do przeczytania wcześniejszych tomów aby być na bieżąco z faktami do tego wydania

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem dopiero po pierwszym tomie, który mnie nie zachwycił, a tylko utwierdził w przekonaniu, że większość książek, które kiedyś były opowiadaniami czy to na wattpadzie, czy innym sweeku - właśnie tam powinny zostać. Pozostałe cztery tomy przeczytam głównie przez to, że nie cierpię żyć ze świadomością, że nie skończyłam jakiejś serii, bo to naprawdę (powtarzam to już po raz drugi dzisiaj ;p) uczucie podobne do tego, gdy drażni nas metka koszulki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, a ja bym tak nie umiała. Jeżeli jakaś książka nie przypadnie mi do gustu, a ma ona kontynuację, to bez żalu umiem ją sobie odpuścić. Chyba że dalsze tomy zbierają lepsze opinie, wtedy już jest zupełnie inaczej. ;)

      Usuń
  15. Nawet gdyby napadła mnie chęć przeczytania młodzieżowej obyczajówki, to z cała pewnością ominę tę serię szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Często wpadam albo na recenzje jakiejś części z tej serii, na razie nie zainteresowała mnie na tyle, by faktycznie ją przeczytać 😺

    OdpowiedzUsuń
  17. O tej serii są mega skrajne opinie. Ciężko wyczuć, ale ciągłe się słyszy, że z książki na książkę ta historia jest lepsza. Nie wiem co o tym sądzić, a jest tyle książek w tej serii do nadrobienia. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  18. Haha! Też często przeżywam losy bohaterów tak bardzo, że boję się sięgnąć po kolejne tomy w obawie, co im autor zrobi. Obecnie mam tak z serią Jo Nesbo i jego najnowszą powieścią „Nóż”.

    OdpowiedzUsuń