Ariana | WS | Blogger | X X

czwartek, 16 listopada 2017

Dla niego wszystko - Alexa Riley

Tytuł : Dla niego wszystko 
Tytuł oryginalny : His Alone 
Autor : Alexa Riley 
Cykl : For Her
Tom : 2
Wydawnictwo : Burda Publishing Polska 
Data wydania : 25.10.2017
Liczba stron : 284
Egzemplarz : recenzencki 

" Ryan Justice może i jest jej szefem, ale nic nie powstrzyma go przed zdobyciem jej serca. Paige Turner chciałaby zapomnieć o przeszłości, ale traumatyczne doświadczenia wciąż kładą się cieniem na jej życiu i nie pozwalają myśleć o szczęściu. To elektryzująca, intensywna od emocji, przyspieszająca bicie serca, pełna napięcia powieść. To książka dla osób żądnych przeżyć i dreszczyku emocji. "

Niedawno miałam przyjemność recenzować dla was „Dla niej wszystko „książka naprawdę mi się podobała i zyskała w moich oczach. Dzisiaj przyszła pora na recenzje książki „Dla niego wszystko „pozycja ukazała się naprawdę intrygująca, ale nic wielkiego w moje życie nie wniosła. Jeśli zaczęliście, już tę serię to polecam wam, abyście sięgnęli po drugi tom, gdyż możemy poznać więcej tajemnic z życia tych naprawdę ciekawych bohaterów.


Paige i Ryan mają wiele tajemnic, które nie chcą, aby ujrzały światło dzienne. On wie o niej wszystko, zakochał się, gdy tylko pierwszy raz ją zobaczył. Robi wszystko, aby się do niej zbliżyć i nie spłoszyć kobiety. Paige ma w życiu jeden cel chce, aby jej, ojciec zapłacić za wszystko, co zrobił jej matce. Wie, że mężczyzna nie jest jej obojętny, jednak nie chce pozwolić mu się zbliżyć, gdyż boi się, że nie zaakceptuje tego, co chce zrobić. 

„Dla niego wszystko „to nie jest typowy romans. Myślę, że w tej książce dużą rolę odgrywają wątki poboczne, które świetnie nadają charakteru tej powieści. Jeśli szukacie naprawdę dobrej książki, którą pochłoniecie w jeden dzień, to jak najbardziej ta seria będzie do tego idealna. Ja oczywiście polecam i na pewno sięgnę po inne książki tej autorki.




1 komentarz:

  1. "Dla niej wszystko" mam na półce, ale jakoś jeszcze nie było okazji, bym po nią sięgnęła. Jestem też prawie pewna, że po drugi tom również sięgnę - oby tylko pierwszy mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń