Ariana | WS | Blogger | X X

piątek, 3 listopada 2017

Szóstka - Erica Spindler

Tytuł : Szóstka 
Tytuł oryginalny : Triple Six aka If You Dare 
Autor : Erica Spindler
Cykl : Micki Dare 
Tom : 2
Wydawnictwo : Edipresse Książki 
Data wydania : 27.09.2017
Liczba stron : 352
Egzemplarz : recenzencki 

" Trwa odliczanie… Detektywi Micki Dare i Zach Harris powracają w Szóstce, thrillerze paranormalnym, drugiej wspólnej przygodzie w ramach serii Strażnicy Światła pióra Eriki Spindler. Minęły trzy miesiące od feralnej nocy, kiedy Micki o mało nie straciła życia. Fizycznie wróciła wprawdzie do zdrowia, ale wciąż nękają ją koszmary i Micki nie może pozbyć się wrażenia, że tamtej nocy wydarzyło się znacznie więcej, niż Zach jest skłonny przyznać. Jedyne zatem, co może Micki zrobić, to próbować żyć i pracować jak gdyby nigdy nic – oraz postarać się rozwiązać najnowszą zagadkę, do której rozwikłania przydzielono ją razem z Zachem. Nowym Orleanem wstrząsa seria brutalnych naruszeń miru domowego. Rodzin, które padają ofiarą najść, z pozoru nic nie łączy. Dlaczego jednak napastnicy je wybrali? Im głębiej Micki i Zach wnikają w to, co się stało, tym mocniej utwierdzają się w przekonaniu, że wydarzenia mają drugie dno. Wyłania się dobrze znana postać, o której Micki starała się zapomnieć. Kiedy sprawa wchodzi z butami w jej życie, Micki musi zdecydować, czy na pewno chce poznać prawdę o tamtej nocy… "



Jakiś czas temu recenzowałam wam „Siódemkę „pierwszy tom nowej serii Spindler. Miałam do niej kilka zastrzeżeń jednak i tak postanowiłam sięgnąć po kolejny tom. Niestety „Szóstka „mimo że czytała się szybko, to niestety niczym mnie nie zachwyciła i chyba spodziewałam się więcej po tej autorce. Jeśli jednak chcecie, dowiedzieć się więcej to zapraszam do czytania dalszej lektury. 

Micki przechodzi w życiu trudny okres. Po straszliwej nocy, gdzie o mało nie straciła, życia nie umie dojść do siebie. Sama nie wie co do końca, się tam zdarzyło jednak i tak trauma nie umie jej opuścić. Postanowiła wrócić do pracy z zamysłem, że może ona pomoże jej zapomnieć i uporać się z problemami. W Nowym Orleanie nie dzieje się dobrze dochodzi, do serii wielu naruszeń miru rodzinnego, przez co Micki i Zach znowu razem współpracują. Nikt nie wie, dlaczego napastnicy wybrali, akurat te domy przecież nic nie łączy innych domowników ze sobą. Jednak do Micki powraca znowu straszliwa noc i sama będzie musiała zdecydować, czy chce poznać całą prawdę o sobie.

" Szóstka " to książka, którą czyta się naprawdę szybko. Napisana przyjemnym językiem oraz bez większych błędów. Jednak cała fabuła pomysł na książkę, zakończenie to zupełnie nie moja bajka. Przewidziałam dosłownie wszystko, co się zdarzyło w książce już prawie po połowie. Ja jestem dosyć dziwnym człowiek i mogę wam już śmiało powiedzieć, że mimo tego, że tym razem autorka się nie popisała, to jeśli wyjdzie kolejny tom to ja i tak go przeczytam. Powiecie, że to już dziwne, ale ja tak mam, zawsze mam nadzieje, że czym dalej tym będzie lepiej. Jeśli szukacie trzymającej w napięciu książki no to niestety, ale ta seria nie jest dla was. Oczywiście to jest, tylko moja opinia także nie sugerujcie się, bo może akurat wam się spodoba ?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz