Ariana | WS | Blogger | X X

poniedziałek, 27 listopada 2017

Dziewczyna na miesiąc. Styczeń - luty - marzec - Audrey Carlan

Tytuł : Dziewczyna na miesiąc. Styczeń - luty - marzec
Tytuł oryginalny : Calendar girl 
Autor : Audrey Carlan 
Cykl : Calendar Girl 
Tom : 1
Wydawnictwo : Edipresse Polska S.A
Data wydania : 12.01.2017
Liczba stron : 420
Egzemplarz : własny 

" Mia Saunders potrzebuje pieniędzy, dużo pieniędzy. Ma rok na spłacenie długu, który zaciągnął jej ojciec. Teraz przestępcy grożą jej rodzinie, bo chcą odzyskać kasę. Przecież chodzi o milion dolarów. Mia Saunders to młoda buntowniczka, która próbuje swoich sił jako aktorka. Niespodziewana wiadomość odmienia jej życie - jej ojciec pożyczył dużo pieniędzy i naraził się byłemu chłopakowi Mii, jednemu z licznego grona niewiele wartych facetów, dla których dziewczyna straciła niegdyś głowę. Żeby pomóc ojcu i uratować swoją rodzinę, Mia musi spłacić dług, zatrudnia się więc jako ekskluzywna dziewczyna do towarzystwa w firmie ciotki, aby co miesiąc dokonywać spłat. Wystarczy, że spędzi miesiąc z bogatym facetem, z którym nie musi uprawiać seksu, aby mieć na kolejną ratę. Łatwizna?"

Seria „Calendar Girl „interesowała mnie już naprawdę długo. W końcu, gdy kupiłam sobie wszystkie, tomy postanowiłam, że dam szanse tej serii i sięgnęłam po pierwszy tom „Dziewczyna na miesiąc Styczeń - Luty - Marzec „. Wiedziałam, o czym mniej więcej jest, ta seria jednak nie zagłębiałam się w szczegóły, gdyż nie chciałam przeczytać spoilerów. Teraz śmiało mogę powiedzieć, że to naprawdę ciekawe czytadło, ale hmm dla starszych kobiet, na pewno pełnoletnich.


Mia Saunders nie miała łatwego dzieciństwa. Jej matka odeszła, ojciec popadł w hazard a ona sama, musiała zajść się swoją młodszą siostrą Maddy. Gdy jej ojciec trafia do szpitala mocno pobity, dwudziestoczterolatka dowiaduje się, że musi spłacić milion dolarów długu, jeśli chce, aby jej rodzina była bezpieczna. To właśnie tak Mia staje się kobietą do towarzystwa. Książka podzielona jest na trzy części, każda z nich opowiada o jednym miesiącu z życia kobiety do towarzystwa. 

W Styczniu kobieta trafia do Westona wspaniałego mężczyzny, który mimo swoim zasad zakochuje się w dziewczynie. Oferuje jej spłacenie długu ojca, jednak dziewczyna nie zgadza się i obiecuje, że gdy spłaci dług, to może wróci do niego na zawsze. W Lutym poznajemy Aleca, mężczyznę, który zatrudnił dziewczynę do swojej nowej wystawy. Jednak dziewczyna znowu idzie do łózka z kolejnym mężczyzną, do którego w jakimś stopniu się przywiązuje. W marcu kobieta udaje sie do Chicago, chce poznaje Anthony'ego Fasano właściciela sieci włoskich restauracji. Oddanego rodzinie, przyjacielskiego, pełnego miłości mężczyznę, który jest w długoletnim związki ze swoim partnerem. W książce mamy trzy naprawdę różne historie, z których nasza bohaterka wyniosła wiele wniosków. 

„Dziewczyna na miesiąc „to seria na pewno lekka, mało ambitna, ale jednak miło spędza się przy niej czas. Najbardziej polubiłam Westona, zakochałam się w nim i jak na razie był to najlepszy klient. Nie polubiłam za to Aleca był dla mnie sztuczny, na każdej stronie mogliśmy znaleźć seks co było czasami już nudne i niesmaczne. Anthony to mężczyzna marzeń, który jak zawsze bywa okazał się gejem. Myślę, że ta seria nie spodoba się każdemu jednak mi przypadła do gustu i ja na pewno sięgnę po resztę części.



Dzisiaj rano, gdy myślałeś, że śpię i pocałowałeś mnie na do widzenia, powiedziałeś cicho: "Pamiętaj...




1 komentarz:

  1. Również jestem bardzo ciekawa tej serii i chętnie po nią sięgnę. Ciekawa jestem czy mnie przypadnie do gustu :)

    OdpowiedzUsuń