Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 7 listopada 2017

Uziemieni - R.K.Lilley

Tytuł : Uziemieni 
Tytuł oryginalny : Grounded
Autor : R.K. Lilley
Cykl : W przestworzach 
Tom : 3
Wydawnictwo : Editio 
Data wydania : 19.07.2017
Liczba stron : 389
Egzemplarz : recenzencki 

" Choć dzieli ich wszystko, nie mogą oprzeć się wzajemnemu przyciąganiu. On — bogaty, inteligentny i władczy mężczyzna z trudną przeszłością i magnetycznym spojrzeniem. Ona — chłodna i wyniosła stewardessa, skrycie marząca o miłości. Poznają się w trakcie lotu. On wprowadzi ją w pociągający świat dominacji i ekstazy, ona pokaże mu, czym jest prawdziwa miłość.Historia Jamesa i Bianki zmierza w stronę burzliwego zakończenia.
Bianca nie jest w stanie zaprzeczyć swoim uczuciom. James zdał sobie sprawę, że Bianca jest dla niego najcenniejsza. Dziewczyna decyduje się zamieszkać z zabójczo przystojnym i magnetycznym miliarderem, chociaż przeczucia mówią jej, że niebezpieczeństwo jeszcze nie zostało zażegnane... Bianca nie może pozbyć się przeczucia, że czyha na nią niebezpieczeństwo. Przyszłość jest mglista i pełna niewiadomych, a przeszłość kochanków nie daje o sobie zapomnieć. "

Seria „W przestworzach „w końcu dobiegła końca. Jeśli nie znacie, jeszcze tej serii to musicie oczywiście nadrobić, bo jeśli lubisz erotyki, to jest to naprawdę seria, którą warto znać. „Uziemieni " to naprawdę dobry finał a zakończenie zwala z nóg i czasami miałam wrażenie, że ta książka skończy się naprawdę tragicznie dla mojego serca. Jeśli chcecie, poczytać więcej o tej serii to zapraszam do poprzednich recenzji.

Bianka stara się zaakceptować zmiany w swoim życiu i w końcu żyć bez obaw o swoje życie. Jest przy niej zaborczy oraz przystojny James, który stara się uporać ze swoją przeszłością i związać się na stałe z Bianką. Kobieta nie chce jednak rezygnować ze swojej pracy oraz mieszkania. Jednak gdy wisi, nad nią widmo śmierci ze strony ojca postanawia zaufać Jamsowi i wraz ze Stephanem swoim przyjaciele postanawia zamieszkać w mieszkaniu Jamesa. Jednak ich szczęście nie trwa długo i wszystko kończy się za szybko.

" Uziemieni " to typowa książka erotyczna z wyraźnym wątkiem BDSM. Jednak utrzymana w przyjemnym klimacie, który czyta się naprawdę dobrze. Jednak, jeśli nie lubicie książek, z naprawdę dużą ilością scen erotycznych to nie sięgajcie po tę serie, bo ona jest naładowana scenami seksu po brzegi. Nie uważam jednak, że te książki są złe, gdyż ja lubię takie pozycję przeczytać w jeden wieczór, aby odstresować się po cięższej lekturze.


Zakochałem się najpierw w twoich oczach, gdyż dostrzegłem w ich głębi drugą połowę swojej własnej duszy.



1 komentarz:

  1. Mam w planach tę serię. Słyszałam, że to takie połączenie Greya i Crossa. Ja jednak czasem mam ochotę przeczytać typowy, niezobowiązujący erotyk. Mam nadzieję, że jak już zabiorę się za tę serię, to przyjemnie spędzę z nią czas :)

    OdpowiedzUsuń