Ariana | WS | Blogger | X X

wtorek, 19 czerwca 2018

Wszystko, czego pragnę - J. Daniels

Tytuł : Wszystko, czego pragnę 
Tytuł oryginalny : All I want 
Autor : J. Daniels 
Cykl : Alabama Summer 
Tom : 2
Wydawnictwo : Edipresse Książki 
Data wydania : 14.03.2018
Liczba stron : 320
Egzemplarz : recenzencki 

Luke Evans to łamacz kobiecych serc.

Nie chciałam dawać mu mojego. Nie, skoro nie chciał się zaangażować. Dał mi tyle, dokładnie tyle, ile potrzebowałam, żeby się w nim zakochać. Powtarzam to sobie, by przekonać o tym samą siebie. Ale przecież znam prawdę. Zakochałabym się w nim nawet na odległość. Podarowanie Luke'owi mojego serca było najłatwiejszą rzeczą, jaką kiedykolwiek uczyniłam. Naiwnie pragnęłam więcej z nadzieją, że on chce tego samego co ja. Próbuję go nienawidzić. Próbuję o nim zapomnieć. Ale to wcale nie jest takie proste. Miłość to bezwzględna suka, a ja jestem jej najnowszą ofiarą.Tessa Kelly to modliszka. Gdy na ciebie spojrzy, nie tylko zjada twoje serce, lecz także duszę. To, co było między nami, było idealne, prawdziwe. Było spełnieniem moich marzeń. Ale ona to zniszczyła. Zniszczyła nas. Próbuję jej nienawidzić. Próbuję o niej zapomnieć. Ale to wcale nie jest takie proste. Miłość jest dla ludzi, którzy mają nadzieję, a ja nie mam już żadnej. "

„Alabama summer „to seria, która spodobała mi się naprawdę bardzo. Dlatego, gdy dostałam możliwość przeczytania, dalszych tomów serii to wiedziałam, że zrobię to zaraz po otrzymaniu książki. Drugi tom ‘’Wszystko, czego pragnę” opowiada historię Tessy i Luka, których mogliśmy poznać w pierwszym tomie serii. 

Jak wiemy z pierwszego tomu Tessa i Luke już próbowali być razem, jednak nie wyszło to dla nich dobrze. Dziewczyna pragnęła czegoś więcej, niż chłopak chciał jej dać. Jednak cały czas ciągnie ich do siebie i chociaż Tessa stara się ze wszystkich sił nie dopuścić chłopaka do siebie. Luke natomiast nie powiedział dziewczynie całej prawdy ze swojego życia i za wszelką cenę nie chce jej zdradzić swoich sekretów.

,,Wszystko, czego pragnę” to książka, którą czyta się naprawdę szybko, wciąga od pierwszych stron i nie sposób jej odłożyć. W książce nie braknie smutnych, jak i wesołych momentów z życia bohaterów. Chociaż w książce są pewnie niedociągnięcia, to myślę, że został świetnie zamaskowane przez ciekawy sposób na fabułę, który wymyśliła dla nas autorka.



Odsuwam rękę Luke’a, obchodzę go i niczym się nie zakrywam, bo naprawdę mam gdzieś to, jak wyglądam. Poza tym jestem pewna, że ta laska nie widziała prawdziwych cycków od wielu lat, a ponieważ ja takie mam, nasza rozmowa może mieć walory edukacyjne. Widzisz to? Tak powinna wyglądać brodawka.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz