Ariana | WS | Blogger | X X

poniedziałek, 17 lipca 2017

Dla niej wszystko - Alexa Riley

Tytuł : Dla niej wszystko
Tytuł oryginalny : Everything for Her
Autor : Alexa Riley
Cykl : For Her
Tom : 1
Wydawnictwo : Burda Publishing Polska
Data wydania : 10.05.2017
Liczba stron : 300
Egzemplarz : własny

" Nigdy nie zapomnę tego, jak wyglądała, tak bardzo pewna siebie. Obserwowałem ją z daleka. Wtedy jeszcze nie była na mnie gotowa. Nie zbliżałem się do niej ani jej nie niepokoiłem, ale przez cały czas miałem ją na oku.
Mallory Sullivan jest gotowa na to, aby rozpocząć nowe życie. Po ukończeniu ze świetnym wynikiem studiów udało jej się trafić na najbardziej pożądany staż w Stanach Zjednoczonych. Dzięki ciężkiej pracy i determinacji osiągnęła to, o czym w czasach, kiedy wychowywała się w rodzinie zastępczej, mogła tylko pomarzyć.
Od samego początku wiedziałem, że ta dziewczyna stanie się moim osiągnięciem, dlatego w dniu, w którym pozwoliłem jej odejść, wyznaczyłem dla niej ścieżkę. Ścieżkę wiodącą do mnie.
Mallory nie spodziewała się, że ukoronowaniem tych marzeń stanie się Oz. Czasami jednak to przeznaczenie wybiera, w kim się zakochujesz. Kto sprawia, że tracisz nad sobą kontrolę. Kto obejmuje w posiadanie twoją duszę.
A potem dociera do ciebie, że to wcale nie było przeznaczenie… "

„Dla niej wszytko „to książka napisana przez dwie przyjaciółki. Postanowiły, usiadły i wymyśliły. Coś naprawdę fenomenalnego. Uważam, że warto przeczytać recenzję, nie zdradzę wam wiele szczegółów, tylko dlatego, że tę książkę po prostu trzeba przeczytać i nie ma innego wyjścia. 

Malory to szczęśliwa młoda dziewczyna. Skończyła właśnie studia na najlepszej uczelni na świecie, dostała wymarzoną pracę w Osbourne Corporation. Jej marzenia się spełniły. Jednak, gdy w barze poznajemy tajemniczego i naprawdę przystojnego Oz'a, doświadcza uczuć, o których nie miała pojęcia. Dziewczyna zmaga się z wieloma sprzecznymi emocjami, przez co zaczyna wariować. Jednak, gdy prawda wyjdzie na jaw, Malory nie będzie, wiedziałam co, ma robić. 

Miles to mężczyzna, który ma chorą obsesję na punkcie Malory. Całe życie dążył do tego, aby ich drogi się przecięły. Zaplanował dziewczynie całe życie, wiedział co, robi, gdzie jest. Jego chora miłość doprowadziła do czegoś większego i o wiele bardziej skomplikowanego, niż by się wszystkim wydawało. 

„Dla niej wszystko „jest to książka o tym, co dzieje się z mężczyzną, który ma wielką obsesję. Jest to temat specyficzny, ale naprawdę warto. Jeśli lubicie nietypowe romanse z nutką erotyzmu, to jak najbardziej jest to książka idealna dla was. Ja z niecierpliwością czekam na kolejny tom, a was zapraszam do czytania.

(…) jesteś jedynym światłem mojego życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz