Ariana | WS | Blogger | X X

niedziela, 30 lipca 2017

Na szczycie. Nieczysta gra - K.N. Haner

Tytuł : Na szczycie. Nieczysta gra 
Autor : K.N.Haner 
Cykl : Miłość w rytmie rocka 
Tom : 3
Wydawnictwo : Novae Res
Data wydania : 14.06.2017
Liczba stron : 424
Egzemplarz :recenzencki 

" Ślub Rebeki i Sedricka zbliża się wielkimi krokami. Zakochana para pragnie założyć rodzinę i wieść idealne życie, ale w ich świecie nic nie jest proste. Czy ambitne plany dotyczące życia rodzinnego są możliwe do zrealizowania w związku tworzonym przez gwiazdę rocka i równie piękną, co szaloną byłą striptizerkę? Czy bolesna tęsknota, wzruszająca naiwność i nieprzewidywalne eksplozje namiętności to właściwe składniki dobrego małżeństwa?
Co jeszcze może stanąć na przeszkodzie ich miłości? Rebeka i Sedrick kolejny raz będą musieli zmierzyć się z przeszłością, a także podjąć decyzje, które zaważą na życiu i szczęściu ich samych oraz najbliższych im osób. "

Nie wiedziałam co mam napisać, długo zbierałam się do tej recenzji i za każdym razem, wychodziło z niej jeden wielki spoiler. To, co autorka zrobiła z zakończeniem trzeciego tomu, tak pobudza i zachęca do czekania na kolejny tom. Nie wiem, jak ja to wytrzymam, bo jest on planowany dopiero pod koniec roku. Jak wiecie, polubiłam książki Pani Kasi, dlatego zapraszam was serdecznie do zapoznania się z dalszą częścią recenzji. 

Po wielu przeżyciach Sed i Rebeka w końcu biorą upragniony ślub. Jednak na kolejną kłótnię nie trzeba czekać za długo. Nasza para musi niestety się rozstać. Sed musi wracać z zespołem w trasę, a Rebeka zostaje w domu z dwójką ciężarnych kobiet i małą Charlotte. Jednak ich życie nie będzie usłane różami i najdrobniejszy błąd może, rozerwać ich więź na zawsze

Czym jest wschód i zachód słońca, jeśli nie możesz dzielić go z najbliższą Ci osobą?

„Na szczycie. Nieczysta gra „to nie jest zwykły erotyk. Oczywiście seksu nam nie zabraknie, ale ta książka opowiada również o przeżyciach prawdziwej miłości. Pokazuje, jak niewiele trzeba, aby zranić drugą osobę. Jak bardzo kłamstwa mogą doprowadzić do kłótni. Ile wokoło nas jest złych osób, które tylko czekają, aby zepsuć nasze szczęście. Książka porusza naprawdę wiele rudnych tematów. Ja z niecierpliwością czekam na dalsze losy naszych bohaterów i mam nadzieje, że na kolejne tomy nie będziemy musieli długo czekać.


Dwa światy połączone w jedność,
Tą jednością jesteśmy my.
Ja i Ty.
Na zawsze razem, po życia kres,
Błądzić będziemy wspólnie,
Między naszymi światami


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz